Active Moms, Pre & Post Natal Workout

Sporten tijdens je zwangerschap is niet alleen goed voor jou. Als je conditie op pijl blijft tijdens je zwangerschap, dan zal je minder klachten hebben. Ook na de bevalling zal je weer snel herstellen.  

 

Tijdens de Active Moms workout wordt er speciaal aandacht besteed aan: 

  • Bekkenbodemoefeningen
  • Spierverstevigende oefeningen om je lichaam fit te houden tijdens de zwangerschap
  • Ontspanningsoefeningen

Wil je op een verantwoorde en veilige manier snel fit worden na je zwangerschap? Dan kan je vanaf 6 weken na je bevalling meedoen met de Active Moms les. 

 

Tijdens de workout wordt er aandacht besteed aan:

  • versterken van buik- en rugspieren
  • spierverstevigende oefeningen om je lichaam snel fit te krijgen na je zwangerschap
  • bekkenbodemoefeningen

Wil je op een ander moment starten?

Dit is geen probleem, je kan deelnemen aan de Active Moms les tot 9 maanden na je bevalling!

Active Moms is een cursus van 8 weken en wordt meerdere keren per jaar aangeboden.

Binnenkort zullen de nieuwe data van de cursus Active Moms online komen.

Vragen?Vul dan het contactformulier in

 

Het is mogelijk dat je zorgverzekeraar een deel van de pre en postnatal workout vergoed. Neem daarvoor contact op met je zorgverzekeraar voor de mogelijkheden.