Active Moms, Pre & Post Natal Workout

ACTIVE MOMS PRE NATAL WORKOUT

Sporten tijdens je zwangerschap is niet alleen goed voor jouw maar ook voor je baby. Je zal minder klachten hebben als je conditie op pijl blijft tijdens de zwangerschap en ook zul je sneller herstellen na je bevalling. 

 

Tijdens de Active Moms workout wordt er speciaal aandacht besteed aan: 

  • Bekkenbodemoefeningen
  • Spierverstevigende oefeningen om je lichaam fit te houden tijdens de zwangerschap
  • Ontspanningsoefeningen

 

ACTIVE MOMS POST NATAL WORKOUT

Wil je op een verantwoorde en veilige manier snel fit worden na je zwangerschap dan kan je 6 weken nadat je bent bevallen meedoen met de Active Moms les.

 

Tijdens je workout wordt er aandacht besteed aan:

  • versterken van buik en rugspieren
  • spierverstevigende oefeningen om je lichaam snel fit te krijgen na je zwangerschap
  • bekkenbodemoefeningen

Wil je op een ander moment starten?

Dit is geen probleem, je kan deelnemen aan de Active Moms les tot 9 maanden na je bevalling!

Active Moms is een cursus van 8 weken en wordt meerdere keren per jaar aangeboden.

 

Binnenkort zal de nieuwe data van de cursus Active Moms online komen

Vragen?Vul dan het contactformulier in

 

Het is mogelijk dat je zorgverzekeraar een deel van de pre en postnatal workout vergoed. Neem daarvoor contact op met je zorgverzekeraar voor de mogelijkheden.